vrijdag 12 maart 2010

SAPPERDEFLAP, wat een Avontuur!


Jeej, Het is zover.

De steigerhouten producten van Bijzonders (waar ik in mijn vorige bericht ook over schreef) staan (eindelijk) bij ons in de collectie en we mogen ons nu trotse Dealer noemen van dit merk.

Zelf ben ik helemaal weg van de avontuurlijke Pipowagen, waar kinderen eindeloos kunnen spelen en fantaseren. Hij is echt helemaal leuk! De deurbel, eigen brievenbus, schattige luikjes, knusse veranda, het trappetje, en de accessoires (vlaggetjes, gordijntjes, "muur"stickers met teksten als "ondeugend / eigenwijs / post) die je erbij kunt krijgen maken het echt een feest voor de kinderen en een lust voor het oog voor pap en mams!

Zoiets wil ik ook wel in mijn tuin, zoveel origineler en leuker dan een plastic huisje!
De kids zijn hier zeker weten tijden zoet: lekker picknicken en spelen met vriendjes in hun eigen domein. En papa en mama mogen dan natuurlijk niet zomaar naar binnen, Eerst aanbellen!

En een leuk weetje: Deze pipowagen heeft de Tuinidee Award 2010 gewonnen! Wat mij betreft dus: Helemaal terecht!

Wil je meer weten over dit originele speel"huis": Kijk dan
hier






Geen opmerkingen: